• Bologna Web Platformu
  • Aday Öğrenci
  • Uşak Üniversitesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Hakkımızda
    • TARİHÇE
    • MİSYON-VİZYON
  • Yönetim
    • Meslek Yüksekokulu Yönetimi
    • Yönetim Kurulu
    • Meslek Yüksekokulu Kurulu
  • Akademik Kadro
  • İdari Kadro
  • Bölümler
    • İşletme Yönetimi
    • Yerel Yönetimler
    • Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
    • Radyo ve Televizyon Programcılığı
  • İletişim
    • Sayfa Sorumluları
    • İletişim
Kalite Çalışmaları
23.05.2019 SBMYO 2019 Kep Töreni
20.05.2019 Öğrencilerimiz Belediye Meclis Toplantısına Katıldı
20.05.2019 Belediye Başkanına Hayırlı Olsun Ziyareti
31.12.2018 GiTMEDYA’ya Bir Ödül Daha
20.11.2018 Ödül Fırtınası Sürüyor
08.11.2018 GiTMEDYA Ödüllere Doymuyor
10.05.2022 2021-2022 Bahar Yarıyılı Mazeret Sınavına Girecek Öğrenci Listesi
28.03.2022 Ortak Zorunlu Dersler 2021-2022 Bahar Yarıyılı Sınav Tarihleri
22.03.2022 2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI SINAV YÜZDELİK ORANLARI
18.02.2022 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Sonunda %10’luk Dilime Giren Öğrenci Listesi
16.02.2022 TEK DERS SINAVLARI BAŞVURU SONUÇLARI
11.02.2022 MAZERET SINAVI (COVİD-19 POZİTİF-TEMASLI)
11.02.2022 Azami Süre Sonu Ek Sınav Başvuru Sonuçları
18.01.2022 18.01.2022 Tarihinde Yapılamayan Yarıyıl Sonu Sınavları Hakkında Duyuru
13.12.2021 2021-2022 Güz Yarıyılı Mazeret Sınavına Girecek Öğrenci Listesi
09.11.2021 MALZEME ALIM İLANI
14.04.2022 Öğrencilerimiz Kan Bağışı Kampanyasına Katıldı.
03.03.2020 Yerel Yönetimler Programı Öğretim Elemanları ve öğrencileri Uşak Belediyesi Mart ayı Meclis toplantısına katıldı.

ÖĞRENCİ FORMLARI

    FORMLAR Mesleki Uygulamalar ve Eğitimi İş Yeri Eğitimi Sözleşmesi

PERSONEL FORMLARI

    Ders Birleştirme Formu Derslere Devamsızlık Nedeniyle Yarıyıl Sonu ve Bütünleme Sınavına Giremeyecek Öğrenci Listesi Mesleki Uygulama Değerlendirme Formu Mesleki Uygulamalar Devamsızlık Formu Mesleki Uygulamalar İşletme Listesi Mesleki Uygulamalar Sözleşme İptal Formu Mezun Öğrenci Bildirim Formu Öğrenci Staj Değerlendirme Formu Stajer Öğrenci Bilgi Formu Öğretim Elemanı Not Düzeltme Dilekçesi Öğretim Elemanı Not Kilidi Açma Dilekçesi Öğretim Elemanı Yurt içi Yurt dışı Görevlendirme ve Telafi Programı Formu Yatay Geçiş Değerlendirme Sonuç Formu Teknik - Sosyal Bilimler MYO Sınıf Kapasiteleri Programların Ders Muafiyet Formları Özlük Hakları-Tahakkuk Formlar ve Dilekçeler İdari Personel Form ve Dilekçeler Akademik Personel Form ve Dilekçe Görev Süresi Yenileme Dilekçesi ve Faaliyet Raporu Bölüm Ders Görevlendirme Tablosu E İmza Talep Formu E Posta Talep Formu

DERS İÇERİKLERİ

    2020 DERS İÇERİKLERİ 2015 SOSYAL BİLİMLER MYO DERS İÇERİKLERİ 2012 SBMYO DERS İÇERİKLERİ METEP MÜFREDATI DERS İÇERİKLERİ 2009

MÜFREDAT

    METEP MÜFREDATI 2009 EYLÜL METEP MÜFREDATI 2009 EYLÜL ÖNCESİ 2010 İKMEP MÜFREDATI 2010 İKMEP METEP İNTİBAKLARI 2015 MUHASEBE YÖNLENDİRME -RTV DERS DEĞİŞİKLİĞİ 2015 SBMYO DERS MÜFREDATI 2017 YILI MÜFREDATI-İNTİBAK- YÖNLENDİRME TABLOSU 2020 MÜFREDATI

KURUMSAL

    2019 FAALİYET RAPORU 2018 FAALİYET RAPORU 2017 FAALİYET RAPORU 2016 FAALİYET RAPORU 2015 FAALİYET RAPORU 2019-2020 İÇ KONTROL STANDARTLARI 2020-2024 STRATEJİK PLAN 2020 FAALİYET RAPORU

STAJ

    Bahar Dönemi Staj Takvimi Staj Defteri Yaz Dönemi Staj Takvimi

BÖLÜM KURUL KARAR ÖRENKLERİ

    Örnek Ders Görevlendirme Bölüm Kurul Kararı Örnek Danışman Görevlendirme Bölüm Kurul Kararı Örnek Norm Kadro Bölüm Kurul Kararı

KALİTE ÇALIŞMALARIMIZ

    Birim Kalite Komisyonu Birim Risk Belirleme Komisyonu 2019 DİZ Geri Bildirim Raporu

MEZUN BİLGİ SİSTEMİ

    Diploma Sorgulama Ekranı

ADAY ÖĞRENCİLER

    Radyo ve Televizyon Programcılığı Muhasebe ve Vergi Uygulamaları (N.Ö) Programı Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı (İ.Ö) Yerel Yönetimler Programı (N.Ö) Yerel Yönetimler Programı (İ.Ö) İşletme Yönetimi (N.Ö) Programı İşletme Yönetimi (İ.Ö) Programı..

BÖLÜM BOLOGNO BİLGİ PAKETİ

    BÖLÜM BOLOGNO BİLGİ PAKETİ

DİLEK, ÖNERİ, ŞİKAYET

    Kurumsal e-mail Adresi
Aklın ve Bilimin Işığında Saygın Bir Üniversite
29511
Öğrenci
191
Program
789
Akademisyen
579
İdari Personel
© Uşak Üniversitesi - Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Web ve Yazılım Birimi
Telefon : 0 276 221 21 21 Çağrı merkezi : 444 40 64 E-Posta : usak@usak.edu.tr KEP : usakuniversitesi@hs01.kep.tr Adres : Ankara İzmir Yolu 8.Km Bir Eylül Kampüsü, Merkez / UŞAK